ActualitateSliderSocialUltima ora

Mai puțină birocrație, mai eficienți pentru dumneavoastră!

Registrul Auto Român invită pe toți cei ce întâmpină probleme sau au neclarități la R.A.R. să apeleze cu încredere la șefii de reprezentanță unde ați fost cu vehiculul pentru ca acestea să fie rezolvate pe loc.

“Stimați clienți,

Vă invităm să apelați imediat la șeful reprezentanței unde ați fost cu vehiculul, dacă aveți orice nemulțumire. Este mult mai eficient ca problema să se rezolve pe loc, „la cald”, atât timp cât mașina este acolo și datele sunt proaspete. Pentru că, în acest fel, dacă este vorba despre o eroare de orice natură, intervenția instant este mai eficientă decât revenirea ulterioară.”

Reprezentanții R.A.R. spun că există situații în care inginerii de pe linie nu vă pot oferi toate explicațiile necesare de care aveți nevoie astfel încât să plecați de la R.A.R. în deplină cunoștință a unei situații excepționale sau neprevăzute astfel încât vin către d-voastră cu o modalitate eficientă pentru a salva timp și nervi.

„Șeful de reprezentanță are obligația să verifice tot ce vă nemulțumește și să intervină dacă este cazul, astfel încât să evitați risipa de timp prin a trimite petiții sau reclamații retroactiv. La acestea din urmă vă rugăm să apelați numai dacă rezoluția șefului de reprezentanță nu a fost de natură să clarifice aspectele cu privire la care ați avut întrebări.

Comunicarea reciprocă și proactivă este soluția pentru ca gradul dumneavoastră de satisfacție în urma interacțiunii cu RAR să fie la nivelul așteptat de ambele părți.

Șefii de reprezentanțe sunt la dispoziția dumneavoastră în timpul programului de lucru. De asemenea, pe site-ul RAR, www.rarom.ro, la rubrica „Șefi Reprezentanțe”, găsiți datele de contact ale fiecăruia dintre ei.”

Articole similare

Back to top button