Panică la școală. Trei eleve au ajuns la spital

A fost panică, ieri, la Școala Gimnazială „Constantin Săvoiu” din Târgu Jiu, după ce mai mulți elevi din clasa a opta au inhalat spray cu piper. Unul dintre elevi a pulverizat substanța într-un șervețel. De aici până la o reacție adversă a tuturor copiilor din sală a mai fost doar un pas. Trei minore au ajuns, de urgență, la spital, însă se află în afara oricărui pericol.

Be the first to comment on "Panică la școală. Trei eleve au ajuns la spital"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*